Klachtenprocedure WoonVeilig:

WoonVeilig streeft er altijd naar om je de best mogelijke dienstverlening te leveren. Mocht er toch iets niet geheel naar wens zijn dan willen we je vragen een klacht bij ons in te dienen. Maak je klacht als volgt schriftelijk per e-mail of per post aan ons kenbaar:

Per e-mail: info@woonveilig.nl

Per post:

WoonVeilig
Kleine Landtong 19
4201 HL Gorinchem

Vermeld bij de klacht altijd duidelijk je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres.

Na ontvangst van de klacht zullen wij deze onmiddellijk in behandeling nemen. Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen inhoudelijk te reageren op je klacht. Indien wij niet binnen 2 werkdagen inhoudelijk kunnen reageren dan zullen wij je hiervan per e-mail of per post uiterlijk binnen 14 dagen op de hoogte stellen met een indicatie wanneer je een uitvoerig antwoord kan verwachten.

Geschillencommissie Thuiswinkel voor particulieren:

Indien je een klacht hebt ingediend op één van bovenstaande manieren en wij komen er samen niet uit, dan kan je de klacht voorleggen aan:

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Telefoonnummer: 070-3105310

Website: www.sgc.nl

Deze onafhankelijke commissie doet een bindende uitspraak over het geschil. De Geschillencommissie Thuiswinkel brengt je vooraf € 25,- klachtgeld in rekening. Word je (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan je terugbetaald.

In geval van een klacht/geschil kun je ook terecht bij: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

x

Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.

Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.

Start mijn adviesaanvraag

1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?

Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?

Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.

Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.

Vul een geldig e-mailadres in.

Jouw advies wordt samengesteld

Een moment geduld alsjeblieft

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens

Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld.

Ga direct naar mijn beveiligingsadvies