MANAGER KLANTENSERVICE

Weet jij hoe je de verwachtingen van onze klanten kan overtreffen? Ben je in staat om op basis van data verbetervoorstellen te maken waardoor onze service en processen naar een hoger niveau worden getild? Krijg je energie van het blij maken van klanten? Dan zoeken wij jou!

  • Klantgericht
  • Leren & verbeteren
  • Teamwork

Wat ga je doen?

Als Manager Klantenservice ben je verantwoordelijk voor de afdeling klantenservice en zorg je er samen met jouw team voor dat onze service nog beter wordt.

De afdeling klantenservice bestaat uit: de Nederlands-, Frans-, en Engelstalige klantenservice voor WoonVeilig/Egardia, de Duitstalige klantenservice voor Egardia (gevestigd in Krefeld, Duitsland) en ook is de klantenservice verantwoordelijk voor het afhandelen van de retouren, defecten en het refurbishen van producten.

De klantenservice is een hele belangrijke schakel voor WoonVeilig en onze dienstverlening. Klanten kiezen onder andere voor ons vanwege onze goede service, dus wij doen er altijd alles aan om onze service nog beter te maken en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Je zorgt voor een optimale samenwerking en sfeer binnen jouw team en je bent de verbindende factor binnen jouw team met andere afdelingen. De feedback van klanten speel jij door naar de juiste afdelingen en zorgt door middel van verbetervoorstellen dat de klantervaring wordt geoptimaliseerd.

WoonVeilig is een kleine maar groeiende organisatie waardoor de lijnen kort zijn en je veel impact kan maken. Heb je een goed idee? Werk het uit, presenteer het en heb je iedereen aan boord? Dan gaan we over tot realisatie!

Verder stel je ieder jaar afdelingsdoelen op waar je het gehele jaar samen met jouw team aan werkt. Zo zorg je voor de kortste wachttijden, de snelste reactie op e-mail en chat en een steeds hogere klanttevredenheid.

Loop je ergens tegenaan, heb je ergens hulp bij nodig? Je hoeft het niet alleen te doen. Bij WoonVeilig doen we het samen!

Jouw werkzaamheden en verantwoordelijkheden zijn:

Verantwoordelijk voor een optimale samenwerking & fijne werksfeer binnen het team om de hoogste service en kwaliteit te kunnen leveren.

  • Het opstellen van een afdelingsplan met doelstellingen waar je samen met jouw team mee aan de slag gaat om de klantenservice én WoonVeilig naar een hoger niveau te tillen
  • Pro-actief signaleren van verbeterpunten en een actieve bijdrage leveren aan verbeterprojecten.
  • De best practices onderzoeken binnen het Customer Service werkveld en plannen maken om de processen, systemen en competenties binnen het team verder te ontwikkelen.
  • De klantenservice targets rapporteren waaronder de klanttevredenheid en het signaleren van obstakels en kansen uit klantinteracties in de breedste zin om mede op basis daarvan als organisatie verder te ontwikkelen.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract van 32-36 uur per week
  • Brutosalaris rond €3.750 op basis van 40 uur
  • Een geweldige locatie in het mooie Gorinchem, vlakbij het centrum, station en snelweg (A27 en A15)
  • Via het Happy@Work programma worden er regelmatig verschillende leuke activiteiten georganiseerd voor teambuilding en plezier
  • Werken in een informele en gedreven cultuur
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband

Jouw talent

  • Veel passie en enthousiasme voor het blij maken van klanten
  • HBO werk- en denkniveau
  • De Nederlandse én de Engelse taal beheerst, Duits is een pré
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Pro-actieve houding en een echte doorpakker
  • Analytisch inzicht om rapportages en verbetervoorstellen te kunnen maken

Ben je enthousiast?

Lijkt het jou leuk om onze nieuwe manager klantenservice te worden? Solliciteer dan nu direct door jouw CV en motivatiebrief te mailen naar werken@woonveilig.nl.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op Marcel Annaka via het telefoonnummer 088-383 8800

x

Ben je nog geen WoonVeilig klant? Ontdek nu welke beveiligingsoplossing het beste bij jou past.

Wil je weten wat jij nodig hebt voor de basis van jouw huisbeveiliging? Beantwoord dan 3 eenvoudige vragen en wij voorzien jou direct van een transparant beveiligingsadvies op maat: je weet direct welke WoonVeilig melders jij nodig hebt en wat de aanschafkosten zijn.

Start mijn adviesaanvraag

1. Hoeveel directe toegangen tot jouw woning wens je te beveiligen?

Tel hierbij alle deuren en ramen die open kunnen aan zowel de voorzijde, zijkanten en achterzijde van de woning; kortom alle toegangen waar een potentiële indringer jouw woning dus direct kan betreden. Denk ook aan de eerste/tweede verdieping: heb je bijvoorbeeld toegankelijke balkons? Neem dan ook die deuren en ramen die open kunnen mee. Een directe toegang tot jouw woning beveiligen we met een deur-/raamcontact. Daarmee krijg je direct een melding als een raam of deur geopend wordt.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

2. Hoeveel ruimtes in jouw woning zal een potentiële indringer altijd passeren?

Bedenk wat de meest aannemelijke plaats is waar een potentiële indringer jouw huis binnen kan komen en wat van daaruit de meest logische doorgangsroute van jouw huis is (veelgenoemde voorbeelden van ruimtes op de doorgangsroute: de hal, woonkamer, keuken en eventuele overloop). Een ruimte op de doorgangsroute beveiligen we met een bewegingsmelder. Wordt de ruimte waar deze hangt doorkruist dan ontvang je direct een melding.

1 2 3 4+

Een andere hoeveelheid nodig? Bij het uiteindelijke beveiligingsadvies kun je dit zelf nog aanpassen.

Vorige

Jouw persoonlijke beveiligingsadvies is bijna gereed.

Vul hieronder jouw e-mailadres in om direct jouw beveiligingsadvies te bekijken.

Vul een geldig e-mailadres in.

Jouw advies wordt samengesteld

Een moment geduld alsjeblieft

Bedankt voor het invullen van jouw gegevens

Op basis daarvan hebben wij jouw persoonlijke beveiligingsadvies opgesteld. Heb je vragen over jouw beveiligingsadvies of over de huisbeveiliging van WoonVeilig dan kun je hieronder ook direct een belafspraak inplannen met een van onze beveiligingsexperts.

Maak direct een belafspraak met onze beveiligingsexpert Ga direct naar mijn beveiligingsadvies